martes, 13 de septiembre de 2016

COMENÇA EL PROJECTE "UNA NOVEL·LA PER SETMANA" DEL PROLÍFIC ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH

bon dia

qtal?

finalment, h decidit tirar endavant d manera definitiva el meu projecte literari UNA NOVEL·LA PER SETMANA.

això vol dir (sí, ho heu entès bé) q servidor d tots vosaltres escriurè al meu ritme natural, és a dir UNA NOVEL·LA CADA SETMANA.

Resultado de imagen de escritor escribiendoResultado de imagen de escritor escribiendoResultado de imagen de escritor escribiendo

d moment, h preseleccionat 17 novel·les, totes elles thrillers esotèrics, q com bé sabeu és la meva especialitat a nivell internacional.

Resultado de imagen de thriller novelaResultado de imagen de esotericoResultado de imagen de planeta tierra

algunes d'akestes històries ja les havia escrites en format guió audiovisual, moltes d'elles x encàrre d PLANETA ara fa més d 10 anys.

Resultado de imagen de grupo planetaResultado de imagen de dea planeta

quan hagi decidit x kina començo, us n'informaré el més aviat possible.

però no em renyeu, q ja sabeu q estic totalment col·lapsat a nivell laboral tot dirigint les meves 2 empreses i amb la meva tasca com a periodista internacional a NEWSCAT.TV!

Resultado de imagen de autonomoResultado de imagen de periodistaResultado de imagen de newscat.tv

OCTAVI FRANCH
(L'escriptor més prolífic d la història de la literatura)