viernes, 29 de julio de 2016

NEWSCAT.TV: LA PRIMERA REUNIÓ DE TREBALL ENTRE EN JULI CARBÓ I EL PERIODISTA OCTAVI FRANCH

bon dia

qtal?

comencem x les esplèndides bones noves d'aquest final d juliol... :)

en primer lloc, l'altre dia em vaig reunir amb en JULI CARBÓ, ànima i líder del canal d notícies internacional NEWSCAT.TV

www.newscat.tv


com ja sabeu, ara fa unes setmanes m'hi van entrevistar pel fet d'haver reeditat el meu famós recull d relats juvenils d gènere fantàstic HISTÒRIES DEL PADRÍ publicat x ÒNIX EDITOR, l'editorial de l'amic i excel·lent professional d les lletres ÒSCAR ESQUERDA:

https://www.youtube.com/watch?v=jAlPi_u_k6U
https://www.youtube.com/watch?v=8vBV_ihlBvQ

Resultado de imagen de HISTORIES DEL PADRI

com tb d ben segur q recordareu, em van fer una segona entrevista arran d l'èxit d l primera, akell segon cop com a escriptor en general.

arran d'akella segona entrevista, en JULI CARBÓ em va proposar fer un programa a NEWSCAT.TV sobre LITERATURA i CLARIVIDÈNCIA, atès q com ja sabeu d tota l vida tot el q escric acaba succeint al món real.

bé, doncs, akest programa es comença a gravar immediatament i es dirà, com no es podia dir d cap altra manera, PENOMBRA D'ARGENT, com b sabeu el meu alter ego artístic, nom q h estat fins ara:
* PROGRAMA D RÀDIO
* GRUP MUSICAL
* RECULL DE CONTES
* MARCA COMERCIAL CULTURAL
* TÍTOL DE NOVEL·LA

i ara PROGRAMA DE TV!

a banda, emperò, a la mencionada reunió en JULI CARBÓ em va encarregar l presentació d'un segon programa, en akest cas sobre LITERATURA INFANTIL I JUVENIL.

com bé sabeu tb, sóc un contrastat escriptor especialitzat en literatura infantil i juvenil i n'he publicat moltíssims llibres i guanyat diversos premis, entre els quals destaca x damunt d tot, a banda del mencionat HISTÒRIES DEL PADRÍ, el fantàstic i cobejat x la crítica EL FILLOL DE SANT JORDI I EL DRAC VERMELL, reeditar akest passat sant jordi com b sabeu amb l prestigiosa editorial barcelonina LA VOCAL DE LIS:

Resultado de imagen de el fillol de sant jordi i el drac vermell

Resultado de imagen de rondalles del bagul

doncs b, akest altre programa es dirà, com tampoc no es podia dir d cap altra manera, CALAIX DE CARTOLINA, com b recodareu tb un nom q sempre h estat acompanyant-me en la meva dilatada i brillant trajectòria com a personatge cultural i q h arribat a ser:
* COL·LECCIÓ EDITORIAL
* PROGRAMA D TV A NIVELL NACIONAL

però a banda d tot plegat, el q vam parlar tb amb en JULI CARBÓ d NEWSCAT.TV és la meva implicació professional a altres nivells, sobretot ara q akesta prestigiosa plataforma audiovisual internacional engega un projecte editorial d magnitud planetària.

us en mantindré degudament informats!

fins ara

OCTAVI FRANCH
(Estrella cultural especialitzat en literatura)