sábado, 21 de mayo de 2016

EL PRESTIGIÓS CANAL D TV INTERNACIONAL NEWSCAT ENTREVISTA L'ESCRIPTOR OCTAVI FRANCH

bon dia

qtal?
ai, q oblidats q us tinc...

dimarts passat em van entrevistar al prestigiós canal d tv internacional NEWSCAT.TV gràcies a l gestió del meu editor òscar esquerda d'ònix editor, el qual com bé sabeu em va publicar el passat sant jordi la meva antologia d relats juvenils d gènere fantàstic HISTÒRIES DEL PADRÍ.


NewsCat TV

en un principi era només una entrevista x parlar del mencionat llibre, però els vaig agradar tant con a personatge literari q em van fer una segona entrevista com a autor.


les entrevistes van ser dins del programa d llibres UN MÓN DE LLIBRES presentat pel periodista i escriptor alemany d'origen escandinau INGO VON SUNDAHL

akí les podeu veure si us ve de gust:

https://www.youtube.com/watch?v=jAlPi_u_k6U&index=31&list=PLdG1z75BJscA6Obwn2jJtzWsOQHJ10Uhq

https://www.youtube.com/watch?v=8vBV_ihlBvQ&index=32&list=PLdG1z75BJscA6Obwn2jJtzWsOQHJ10Uhq

i, tot just després d la 2a entrevista, el director d NEWSCAT.TV, en JULI CARBÓ, em va oferir fer un programa sobre LITERATURA I CLARIVIDÈNCIA, tot començant x les meves pròpies experiències. Us en mantindré informats!

fins ara

OCTAVI FRANCH
(Escriptor mediàtic a nivell internacional