sábado, 14 de noviembre de 2015

QUÈ HI HA DARRERA DELS AVATARS?

Hl

Porto dies donant voltes al tema dels AVATARS.

La meva dona en va fer el seu i el meu, cosa q podeu veure en akest mateix bloc i al meu web.

Em vaig animar fa unes setmanes i vaig fer el d les 3 persones properes q se m'han mort: el meu pare, la meva mare i la meva germana.

Però al cap d poc em vaig adonar q no eren com havien estat en vida, sinó com m'agradaria q fossin a mi: joves, sans, perfectes.

Però ara penso q no només és això sinó q són com són, en realitat, en un món-univers paral·lel.

És a dir q tots tenim diferents imatges d nosaltres mateixos a tots els móns-universos q estem vivint al mateix temps.

D'akest tema en vull parlar més profundament en breu.

Akí us deixo el meu avatar paral·lel:



Fins ben aviat

OCTAVI FRANCH
(Escriptor q connecta amb altres mons)