domingo, 29 de noviembre de 2015

NOUS SOMNIS PREMONITORIS

Bon dia

Q tal?

Akest cap d setmana q encara no ha acabat he tingut 3 dels meus famosos i brutals somnis premonitoris.

Com ja sabeu, sóc clarivident i cada dia més vident.

En altres ocasions us he parlat sobre els somnis, però avui toca parlant-ne d la seva vessant premonitòria.

El primer el vaig tenir divendres: vaig somiar q era en un acte molt important literari, amb moltíssima gent, amb el meu gent d premsa i fins i tot amb responsable d seguretat. Però és veu q hi havia un grup d gentussa q pretenia boicotejar l'acte, encara q lògicament no se'n sortien :) La premonició en akest cas no és un altre q ahir a la matinada, quan jo m'aixeco x treballar, vaig poder comprovar q una cosa molt negativa sobre mi havia desaparegut x sempre més.

El segon i tercers els he tingut akesta nit. El primer d'akests somnis va ser d seguida d kedar-me adormit, encara en estat d vigília i tot esperant q l'hipnòtic-ansiolític q prenc cada nit x poder dormir una mica m'acabés d fer efecte, pq el gos d la veïna encara estava donant pel sac :( VAig somiar q m'estava morrejant apassionadament amb algú. Al cap d molt poc em vaig despertar i em vaig adonar q estava fent l'amor amb la meva dona. El sexe mig adormit és l'hòstia! :) I el segon somni d'akest lot d dissabte ha estat un dels meus habituals: orques. Com bé sabeu sóc col·leccionista d tot el referent a akests delfínids i és un referent animal habitual a la meva obra (El caçador ari, Negra travessia, etc). En akest cas estava somiant q des de casa meva es podia veure el mar i q la platja estava plena d gent. D cop, hi apareix una aleta immensa arran d la sorra. La gent s'espanta, com a la famosa escena d Tauró, però d seguida m'adono q l'aleta es mou d'una manera estranya, com artificial. I resulta q era un submarí q s'havia tornat boig i no anava a l'hora. Doncs akesta matinada quan m'aixeco x treballar, com cada dia, engego la tele i poso el 3/24 (això si ja són les 6, pq normalment m'aixeco molt abans) i la notícia q estaven donat era sobre un petit submarí en forma d'orca!

Continuaré compartir amb vosaltres els meus somnis premonitoris, si us sembla bé.

OCTAVI FRANCH
(Persona molt espiritual)