sábado, 14 de noviembre de 2015

LA MEVA FILLA?

Eo

Com bé sabeu, no tinc fills.

És un tema q mai no s'ha portat a terme x un motiu o un altre, normalment x problemes professionals i/o econòmics.

Quan vaig conèixer la IOLA, la meva dona, jo en volia tenir, sobretot pq n'havia criat 2 q no eren meus (el meu nebot-fillol i la filla d'una ex) i d sempre m'han agradat els nens.

Ella no en volia tenir i em va dir q, x mi, només un.

Però les coses van canviar radicalment, com bé sabeu tb, quan vaig decidir deixar la feina fixa i segura en una multinacional x muntar-me l'aventura, al 100%, com autònom.

Des de 2012 q ens ho hem tornat a plantejar pel fet d tenir una excel·lent situació professional i econòmica, gràcies a treballar 18 hores al dia com autònoms-empresaris.

Pèro és q ja tenim una edat: la meva dona 43 i jo 45.

A més, ambdós tenim problemes hormonals i els metges sempre ens han dit q no està gens clar q els poguem tenir x via natural.

I porto un temps q em trobo nenes pel carrer q podrien ser filles meves, pel seu tarannà i les seves faccions.

Em recorden molt les meves fotos en blanc i negre d quan tenia uns 5 anys, aprox, fetes pel meu pare, les qual d ben segur q ja heu pogut observar tant al meu web com en akest mateix bloc.

D fet, estem esperant a solucionar d manera definitiva 3 assumptes professionals-econòmics d gran envergadura x prendre la decisió definitiva sobre akest tema.

És q hi ha risc d part múltiple, així q tot canvia d retop.

Però akesta nena q és clavada a mi físicament i pesadeta com la meva dona em té obsessionat.

Potser, i tornant al món dels avatars-paral·lels, akesta nena ja existeix i jo només la sento com a pròpia encara q el seu pare sigui el meu jo d l'altra banda.

Tanmateix, akí teniu l'avatar d'akesta nena, q si acaba naixent en akest món es dirà QUERALT FRANCH I RODRÍGUEZ:

OCTAVI FRANCH
(Pare enyorat d'una filla q encara no sap si tindrà)