sábado, 10 de octubre de 2015

FOTOS D'EN RAMON FRANCH I BATISTA, EL PARE D L'OCTAVI FRANCH

Akest home del reinaixement és el meu pare, en RAMON FRANCH I BATISTA, el qual va morir l'endemà d Sant Joan d 1983:







El meu, entre altres facetes artístiques, era:
* ARQUEÒLEG
* NUMISMÀTIC
* PINTOR
* DIBUIXANT
* FOTÒGRAF
* GRAN LECTOR D CLÀSSICS I D'ASSAIG
* GRAN AMANT D LA SARSUELA
* GRAN AMANT D L'HUMOR INTEL·LIGENT: CAPRI, CASSEN, EUGENIO, ETC

Cada dia m'assemblo més a ell:
* EL MATEIX EQUIP D FUTBOL (ENCARA TINC LA SEVA INSÍGNIA)
* EL MATEIX PARTIT POLÍTIC (ÍDEM)
* LA MATEIXA PASSIÓ X LA CULTURA
* LA MATEIXA PROFESSIÓ: COMERCIAL
* NO TINC CARNET D CONDUIR 
* NO SÉ NEDAR
* TINC POR A LES ALÇADES

I un secret: em dic com em dic pq el meu pare era un fanàtic d l'Imperi Romà. Com q quan jo vaig néixer ell ja tenia gairebé 50 anys i sabia q era el darrer fill, li va dir a la meva mare: Escull, Octavi o Juli Cèsar. Encara vaig tenir sort, no creieu? :)

OCTAVI FRANCH
(Amb ganes d fer un viatge en el temps)