miércoles, 23 de septiembre de 2015

L'OCTAVI FRANCH, ESTRELLA DEL FUTBOL SOTA PALS

Bon dia d nou

La majoria d vosaltres ja ho sabeu, però un servidor va tenir un somni d petitet: ser el porter del seu equip d futbol i, tanmateix, d la selecció catalana. Em vaig haver d conformar en triomfar en categories inferiors i jugar un any a 3a divisió. Vaig haver d'escollir entre el futbol i els estudis i vaig escollir la universitat. Aleshores estava estudiant empresarials i treballant tot el dia en una multinacional com a controler d delegacions i responsable d la prefactura i era incompatible una cosa amb una altra.

Us confesso q x a mi el millor porter d la història antiga va ser RICARD ZAMORA i el de la moderna IKER CASILLAS, encara q els meus primers ídols van ser URRUTI (quan jugava a l'Espanyol, és clar), N'KONO i ARKONADA. També, dels moderns, m'ha agradat sempre molt BUFFON.

Fins a la següent aturada!