martes, 22 de septiembre de 2015

LA VESSANT MUSICAL DE L'ARTISTA POLIÈDRIC OCTAVI FRANCH

Hola

Alguns d vosaltres ho sabeu, molts m'imagino q no.

Durant molts anys, concretament del 1991 al 1997, em vaig dedicar, parcialment, a la música. Vaig compondre diversos grups, tots d rock. Al primer grup encara no cantava, però a partir del segon vaig haver d prendre, també, les regnes del micròfon. Molt influït pel hard-rock dels 90, vaig compondre un munt d cançons i d fet vaig gravar un disc el 1995.

Aquí us deixo, doncs, un parell d'imatges d'akella època, una assajant i l'altre en directe.


Com ja sabeu moltíssims d vosaltres pq ho heu pogut llegir i escoltar a les entrevistes q m'han fet els principals mitjans d comunicació nacionals i estatals, els meus grups musicals favorits són:

GARY MOORE


THE CULT


EL ÚLTIMO DE LA FILA


X cert, al meu bloc professional d'una d les empreses q dirigeixo, SERVIPIMES, hi podeu trobar un diorama d cadascun d'akests grups musicals:

http://dioramas-playmobil.com

Fins ara

OCTAVI FRANCH
(Artista multidisciplinar)