miércoles, 12 de agosto de 2015

GALERIA D'IMATGES D'OCTAVI FRANCH

Bona tarda

A continuació us penjo unes quantes fotografies meves i us explico el perquè de cadascuna, és clar :)


A que vaig sortir maco i tot? :) Aquesta fotografia, juntament amb la que pujaré a continuació, me la va fer un fotògraf professional que venia de fer-li un book a l'EDUARDO NORIEGA, i es veu que se m'hi va enganxar alguna cosa.

Aquesta fotografia, a més, és la meva imatge pública més coneguda perquè va ser l'escollida per ser la contraportada d'un dels meus llibres de més èxit, la cèl·lebre novel·la policíaca LA GÀBIA DELS NO-NATS, la qual a més vaig tenir la sort que me la prologués el gran i inigualable FRANCESC GONZÁLEZ LEDESMA, traspassat fa ben poc temps, pobret :(


La mateixa però de cara i cos gairebé sencer. Que prims que érem quan érem joves... I quin cabell... I quin pèl negre a la cara...

Vinga, va, comencem amb la teca de debò: fotografies literàries!!


Com bé sabeu tots, la presentació de la meva novel·la més sonada, EL DARRER TAURÓ, va ser un èxit espaterrant, sobretot aprofitant que el seu prologuista va ser el millor novel·lista del país, l'immens LLUÍS-ANTON BAULENAS, guanyador de tots els premis de debò possibles i un patriota com cal.

Aquestes són les imatges d'aquell dia. Vejam si us en recordeu...


Aquí un servidor amb la criatura a les mans. Per cert, com que el llibre està esgotat fa anys i l'editorial va desaparèixer, estic negociant-ne la seva reedició amb les principals editorials del país a través de la meva flamant i nova agència literària. Com que el tema està tant de moda i tot el que vaig pronosticar fa 15 anys s'ha complert, com sempre, doncs està clar, oi?

Encara en queda una, per a mi la més bonica i entrenyable:


Per a un escriptor només hi ha 2 plaers: escriure l'obra en qüestió i després dedicar-la al lector.
Quina enyorança...

Ara començaré a penjar tota la meva obra. Paciència, q hi ha una feinada!

OCTAVI FRANCH
(Escriptor)